Kundeservice

Få svar på ofte stillede spørgsmål

Spørgsmål og svar

Her har vi samlet en række af de mest stillede spørgsmål. Hvis dit spørgsmål mangler, er du velkommen til at skrive til os her på siden, så svarer vi hurtigst muligt.

Er der internet i sommerhuset?
Nogle sommerhuse og ferielejligheder tilbyder gratis internetadgang via bredbåndsforbindelse. Modem og kabel forefindes i ferieboligen. Du skal selv medbringe laptop. Find sommerhuse med internet her

Er elforbrug inkluderet i prisen?
Nej. Ved ankomst til sommerhuset eller ferielejligheden skal du selv aflæse elmåleren. Tællerstanden skal noteres på den forbrugsseddel, som udleveres sammen med husnøglen. Forbruget afregnes ved afrejse.

Skal vi selv gøre rent efter os?
Ja, medmindre der er bestilt og betalt en rengøring, skal I også sørge for, at boligen er rengjort. Det lejede sommerhus skal dog altid efterlades pænt og opryddet.

Hvad gør vi, hvis vi bliver forhindret pga. sygdom?
Udlejningsbureauet og Europæiske Rejseforsikring tilbyder to typer forsikringer ved leje af feriebolig. Begge forsikringer sikrer tilbagebetaling af lejen ved sygdom, eller hvis du kommer til skade. Læs mere om rejseforsikring her 

Må vi have husdyr med?
Ved hvert eneste sommerhus og ferielejlighed er angivet, om husdyr eller kun hunde er velkomne, og hvor mange man I givet fald må medbringe. Find sommerhuse hvor husdyr er tilladt her 

Reklamationer

Eventuelle fejl og mangler ved ferieboligen skal meddeles udlejningsbureauet senest 48 timer efter indflytning. I modsat fald kan lejer hæfte for dette. Reklamationer vedrørende mangelfuld rengøring skal meddeles udlejningsbureauet straks efter indflytning. 

Lejer er forpligtet til at indrømme udlejningsbureaut en rimelig frist til udbedring af eventuelle fejl og mangler. 

Samtidig skal lejer bidrage til at undgå forværring af skader og minimere et eventuelt tab for udlejningsbureauet. 

Såfremt udbedringen ikke er tilfredsstillende, skal dette straks meddeles udlejningsbureauet. Læs alle lejebetingelser her

Kontakt os 
Har du andre spørgsmål, ris eller ros, er du velkommen til at kontakte os: 

Nordsee Holidays A/S 
Strandvejen 430 
6854 Henne Strand 
Danmark 

Tlf.: +45 70 30 00 41 
info@nordsee-holidays.dk